Regulamin
Regulamin serwerów Mc.km1.pl i strony km1.pl


§1. Zasady ogólne

1. Nieznanie regulaminu, nie zwalnia gracza z odpowiedzialnośći.
2. Gracz wchodząc na serwer Mc.km1.pl i stronę km1.pl akceptuje regulamin..
3. Każdy gracz ma obowiązek przestrzegać regulamin.
4. Zakaz wykorzystywania luk w regulaminie.
5. Błędy serwerowe oraz luki w regulaminie należy zgłaszać do administracji na discordzie.
6. W przypadku rejestracji na koncie zarejestrowanym jako konto premium, prawowity właściciel konta ma prawo przejąć je wraz z wszelkimi zakupionymi usługami.

§2. Administracja

1. Administracja nie odpowiada za przedmioty utracone w skutek kradzieży konta, wymian pomiędzy graczami lub niedoczytania instrukcji korzystania z danego przedmiotu.
2. Administracja ma prawo wymagać zainstalowania programów: Skype, Discord, TeamSpeak3, AnyDesk oraz TeamViewer w celu wykrycia niedozwolonych modyfikacji.
3. Administracja została powołana w celu pomagania graczom, pilnowania porządku na serwerze oraz przestrzegania regulaminu przez jego użytkowników.
4. Administracja zastrzega sobie prawo do wymierzania kar za przewinienia wykraczające poza regulamin i taryfikator jeśli szkodzą one serwerowi jak i jego użytkownikom.
5. Administracja ma prawo do naginania zasad regulaminu w celu lepszego pełnienia swojej funkcji.
6. Administracja ma obowiązek rozpatrzyć indywidualnie każdy przypadek złamania regulaminu przez danego gracza oraz ukarać go zgodnie z taryfikatorem kar.
7. Administracja ma prawo poprosić gracza w każdej chwili o udostępnienie ekranu/screenów oraz przejrzenia wszystkich plików, które mogą zawierać potencjalne wspomagacze/cheaty jeśli podejrzewa, że użytkownik takowych używa.
8. Administracja ma prawo do wprowadzania drobnych zmian i poprawek do regulaminu bez konieczności informowania o nich graczy.
9. Administracja może zbanować gracza w przypadku gdy jest przekonana, iż posiadał on wspomagacze, dzięki obserwacji jego rozgrywki i zachowania w grze.
10. Administracja ma bezwzględny zakaz nadużywania swoich przywilejów, komend, permisji.
11. Administracja ma zakaz rozdawania graczom itemów.
12. W przypadku gdy członek Administracji serwera złamie regulamin lub nie będzie wykonywać obowiązków jakie do niego należą może zostać on upomniany, zdegradowany lub zbanowany.

§3. Gracze

1. Zakaz spamowania na czacie komunikatami, które powodują nieczytelność jak i powtarzają się w sposób nadmierny i uciążliwy dla innych użytkowników.
2. Zakaz używania CapsLock  
3. Zakaz wprowadzania graczy w błąd poprzez informacje nie zgodne z prawdą.
4. Zakaz używania wulgarnych słów, omijania cenzury.
5. Zakaz obrażania w dowolny sposób innych użytkowników.
6. Zakaz proszenia się Administracji na czacie o itemki, możliwość teleportacji czy odbanowanie kolegi itp.
7. Zakaz podszywania się pod Administracje czy wprowadzanie owym sposobem innych użytkowników w błąd.
8. Zakaz używania CheatClientów. np. Huzuni, Nodus, Resilience, tiny task, itp. Przyznanie się do nich oznacza, że gracz go/ich używa
9. Zakaz używania przezroczystych tekstur typu szkło / xray.
10. Zakaz włamywania się na konta innych graczy i robienia multikont. Gdy grasz z rodziną/kolegą pod tym samym ip trzeba zgłosić to na Discordzie.
11. Zakaz używania obraźliwych i wulgarnych nicków na serwerze.
12. Zakaz celowo przekręcania nicków administracji.
13. Zakaz usuwania reklam za które się otrzymało rangi/nagrody.
14. Gracz dodaje oraz dołącza do wyspy na własną odpowiedzialność.
15. Gracz ma możliwość stworzenia maksymalnie 4 kont na Serwerze, w przypadku kiedy grasz z rodziną/znajomymi. Należy to zgłosić na Discordzie, aby konta nie zostały zbanowane.
16. Zakaz budowania wulgarnych lub nieprzyzwoitych budowli.
17. Wymagane jest dostosowanie się do grzecznościowych norm społecznościowych (nie wykazywania cech braku kultury), aby, na przykład, nie zniechęcić innych Graczy do gry na Serwerze.
18. Zabronione jest oszukiwanie innych osób, szerzenie nieprawdziwych lub mylących informacji na jakikolwiek temat, które mogłyby wprowadzić Graczy w błąd lub zakłopotanie.
19. Zakazane jest pisanie negatywnych rzeczy o Serwerze nie w swojej osobie i bez podania argumentacji, na przykład: "Słaby ten serwer". Wymagana jest argumentacja oraz pisanie w swojej osobie przykładowo: "Nie podoba mi się ten Serwer, ponieważ jest tutaj trudno". Każde nieodpowiednie twierdzenie lub opinia będzie karana w zależności od skali, w jakiej była ogłaszana innym Graczom.
20. Użytkownik zobowiązany jest do zgłoszenia osoby łamiącej/nadużywającej regulamin administratorowi lub w postaci skargi na Discordzie.
21. Użytkownik zobowiązany jest do zgłoszenia błędu gry lub pluginu administratorowi lub na Discordzie.
22. Użytkownik zobowiązany jest do wykonywania poleceń administracji.
23. Użytkownik, po zadaniu pytania, zobowiązany jest do przeczytania odpowiedzi administracji. Każde kolejne zadanie pytania po udzieleniu odpowiedzi będzie uznane za spam.

§4. Chat

1. Zakaz obrażania graczy / administracji / serwera / rodziny graczy lub administracji.
2. Zakaz spamowania na chacie / helpopie / msg.
3. Zakaz reklamowania innych serwerów / stron internetowych / filmów.
4. Zakaz udostępniania danych osobowych i prywatnych.
5. Zakaz ogłaszania ofert nie związanych z serwerem Mc.Km1.pl i strony km1.pl.
6. Zakazana jest dyskryminacja Graczy i administracji z jakiegokolwiek powodu.

§5 Eventy

1. Zabronione jest noszenie przedmiotów zbroi, efektów, a także elytry podczas trwania eventu, gdy jest to zakazane.
2. Zabroniona jest teleportacja do osoby uczestniczącej w evencie oraz wychodzenia z serwera w trakcie trwania eventów.
3. Gracz zobowiązany jest do wykonywania poleceń administratora zarządzającego eventem oraz do czytania wskazówek pojawiających się na czacie.
4. Zabronione jest podpowiadanie podczas trwania eventu.
5. Zabronione jest używanie fly na eventach.


§6 Inne

1. Wszystkie kary za niestosowanie się do regulaminu wymierzane są indywidualnie do każdej sytuacji i mogą się różnić.
2. Użytkownik ma prawo odwołać się od bana/warna w przeciągu tygodnia od daty zbanowania. Po tym czasie wnioski nie będą rozpatrywane.
3. Użytkownik ma prawo do odwołania się od odrzuconej prośby o unbana/unwarna do właściciela serwera.
4. Prośba o ukaranie samego siebie skutkować będzie banem permanentym - Administracja.
5. Administracja zastrzega sobie prawo do odrzucenia prośby lub skargi bez podania powodu.

Wszelkie pytania dotyczące regulaminu kierować do administracji.  
Administracja ma prawo do zmiany regulaminu, w każdym czasie. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji. Czyli od 1 lutego 2019 roku z późn. zm.  
 
 

Sklepik:  
Reklamacje i regulamin płatności RUSHPAY (SMS, PSC): Reklamacja / Regulamin
Płatności przez przelew i paypal obsługuje firma HOTPAY:
Wszelkie pytania i niejasności prosimy kierować na do użytkownika Muszek_#4784 na discordzie - serwer:  Serwer
Mail: mateusz.muszynski05@gmail.com
Numer telefonu: 509 914 606

Zakupione przedmioty, usługi i rangi nie są zwrotne. Nie można odzyskać pieniędzy po dokonaniu transakcji (nie podlegają reklamacji)
Sprzedawcą jest firma "MUSZKA AGNIESZKA MUSZYŃSKA". Adres 95-200 Górka Pabianicka, Łódzkie. NIP:727-22-38-860, REGON:100851321

Wykonane przez: bojawiem55.pl